Barbora tedy vyleštila starý dřez u baru a díky tomu jsme
viděli, jak vypadá starý dřez vyleštěný (na obrázku vlevo) a starý dřez nevyleštěný
(na obrázku vpravo).
Pokoušeli jsme se tento rozdíl (tj. rozdíl mezi
vyleštěným starým dřezem a nevyleštěným starým dřezem) zaznamenat pro příští
generace. Jako formu záznamu jsme zvolili fotografii. Myslíme si, že to byla
dobrá volba a že se nám podařilo potomkům něco předat (tj. jakés takés povědomí
o rozdílu mezi vyleštěným starým dřezem a starým dřezem v nevyleštěném stavu).
Dále si myslíme, že za zdokumentování nestojí jen výše
uvedený rozdíl mezi ošklivým nevyleštěným starým dřezem a poněkud krásným
vyleštěným starým dřezem, ale také způsob dokumentace tohoto rozdílu.
Vyfotografovali jsme se tedy, jak fotografujeme. Petr
fotografuje dřezy, Lenka (mimo závěr) Petra a Helena (v záběru) Lenku.
Autor: Petr Odo
Foto: Lenka (to sice nemá úplně logiku, protože na
zdokumentovaném záběru fotografovala Lenka Petra a nikoli dřezy, ale takový je
život, tj. v životě vládne částečná (parciální) logika)
To nemá logiku!
OdpovědětVymazattak to je teda fakt hustě parciální!
OdpovědětVymazatMně se líbí ten lascivní postoj, při němž Helena fotí Lenku, jak fotí Petra při focení dřezu. Teda pokud jsem to alespoň parciálně pochopila správně. Laň
OdpovědětVymazat