sobota 24. března 2012

Historicky 3. premiéra!


Deus ex offo, Deus ex offo, Deus ex offo.......Hra Deus ex offo bude mít ve středu 28.března v 19:30 svou historicky 3. premiéru. No, tak to je dobrý! Jo, tak dobrý to je, ale ještě lepší je, že po samotném představení bude opět následovat přibližný přehled přibližně 15....20.....25 minutové přednášky na téma Deus ex machina. No ale to přece nejde takhle jako aby, to přece nejde, ne? Ale jasně, že to jde.....A pro méně čistotné máme ještě jedno takové jako.....hygienicky čisté a vlažné překvapení! Bude to fakt paráda!

Všechny tak nějak srdečně a od srdce zveme!

Deus ex offo
Divadlo Kámen
Nekvasilova 2, Praha 8 - Karlín
28.3. 2012, 19:30

4 komentáře:

  1. Tak to Já teda příjdu ,že jo,asi,no,asi určitě příjdu,přijdě taky,né ?Jako je to dobrý,celkem,bych řek,3.premiéra,to se jen tak nevidí,že jo?A přednášky,přednášky jsou zajímavý,většinou,třeba posledně,to ta paní tam,jak se jako ptala,Macháčka ... . No tak jo tak Já příjdu,že jo.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to já teda asi taky přijdu, když teda řikáte, že mám příjít, že jo. Když to teda bude zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nepřijdu, to je jasný, né! Já přijedu EX METRO!

    OdpovědětVymazat
  4. No bylo to dobrý, fakt že jó. Hlavně to mytí nohou, to bylo supr. Krásně vlažná voda, takt že jó. Díky moc. A co příště? To už asi nebude to mytí nohou, co?

    OdpovědětVymazat

Pište, co hrdlo ráčí!